Tuote on lisätty ostoskoriin

 Mahdollisimman halvalla       Ostaa tänään, maksa 3 kuukaudessa       Varasto 100 km päässä Vaasasta       Nopea toimitus ja Suomen ALV       Rahtivapaa yli €100       30 päivää tyytyväisyystakuu       Palautus veloituksetta.

Ehdot & Tiedot


Yleiset ehdot


Seuraavia yleisiä ehtoja sovelletaan kaikkiin sopimuksiin, jotka solmit Delightful AB:n kanssa. Tilauksen tekemällä hyväksyt nämä ehdot. Ehtoja sovelletaan ainoastaan sinuun, joka kuluttajana teet tilauksia verkkokaupan www.delightfulhair.fi kautta. Alle 18-vuotiaiden tekemät tilaukset arvioidaan voimassa olevien, käteisostoja koskevien lakien mukaisesti, ja tällaisella tilaajalla on oltava holhoajan lupa ennen tilausta. Delightful AB ei vastaa siitä, että tuote on loppuunmyyty, eikä myöskään mahdollisista kuva- tai tekstivirheistä kotisivuillaan, kuten esimerkiksi virheistä tuotekuvauksessa tai teknisissä tiedoissa, virheellisistä hinnoista tai hintojen muutoksista (kuten esimerkiksi muuttuneet alihankkijahinnat tai valuutanvaihtelu), tai tavaran saatavuutta koskevista virheellisistä tiedoista.

Delightful AB:llä on oikeus korjata sellaiset mahdolliset virheet, ja muuttaa tai päivittää tiedot milloin tahansa. Mikäli tilaamallasi tuotteelle on annettu virheellinen hinta, tiedotamme tästä luonnollisestikin sinulle ja odotamme hyväksyntääsi korjatulle hinnalle ennen tavarantoimituksen jatkamista. Kaikki verkkokauppamme kuvat on nähtävä ainoastaan kuvituskuvina. Emme voi taata, että ne näyttävät saamiesi tuotteiden lukumäärän, tuotteen tarkan ulkonäön, toiminnot tai alkuperän. Verkkokaupan kaikki sisältö on Delightful AB: tai sen lisenssinantajien omaisuutta. Tiedot on suojattu muun muassa tekijänoikeuslainsäädännön kautta. Tämä tarkoittaa sitä, että tavaramerkkejä, yritysten nimiä, tuotteiden nimiä, kuvia ja grafiikkaa, designia, taittoa tai tietoja tuotteista, palveluista eikä mitään muutakaan sisältöä saa kopioida eikä käyttää ilman Delightful AB:n kirjallista lupaa.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet tyytymätön verkkokaupasta tilaamisiisi tuotteisiin. Jos et siitä huolimatta ole tyytyväinen, voit kääntyä yleisen valituslautakunnan (Allmänna reklamationsnämnden) puoleen, tai käyttää EU:n kiistojenratkaisun online-alustaa: http://ec.europa.eu/odr. Aiomme osallistua kiistanratkaisumenettelyyn. Delightful AB ei vastaa Delightful AB:n kohtuullisen valvontamahdollisuuden ulkopuolisista viivästyksistä. Esimerkkejä tällaisista olosuhteista ovat yleinen työtaistelu, sota, tulipalo, salamanisku, terroristihyökkäys, toimitus-, kuljetus- tai tuotantohäiriöt, muuttuvat viranomaismääräykset, tekniset ongelmat, viat sähkö-/puhelin-/datayhteyksissä, valuuttakurssien vaihtelut tai luonnonkatastrofit. Mikäli sellainen olosuhde syntyy, Delightful AB tiedottaa sinulle tilanteesta. Mikäli tilanne kestää yli kaksi kuukautta, on sekä sinulla että Delightful AB:lla oikeus purkaa osto välittömästi. Delightful AB pidättää itsellään oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Kaikista näihin ehtoihin tehtävistä muutoksista tiedotetaan verkkokaupassa. Muutokset ovat voimassa siitä hetkestä lähtien, kun hyväksyt ne tekemällä uuden ostoksen, tai kun vierailet verkkokaupassa, vaihtoehtoisesti 30 päivää sen jälkeen, kun Delightful AB on tiedottanut sinulle muutoksista.

Delightful AB noudattaa henkilötietolakia (PUL). Rekisteröitymällä ja tilaamalla hyväksyt, että tallennamme tietosi PUL:n mukaisesti säilytettäväksi omassa yrityksessämme voidaksemme noudattaa kanssasi tekemäämme sopimusta. Henkilötietolain mukaisesti sinulla on oikeus saada itsellesi kaikki se tieto, jonka olemme rekisteröineet sinusta. Jos tiedoissa on virheitä, tai jos ne ovat epätäydellisiä tai asiaan kuulumattomia, voit pyytää niiden oikaisua tai poistamista. Ota meihin siinä tapauksessa yhteyttä s-postitse.

Kaikki verkkokaupan www.delightfulhair.fi hinnat sisältävät 24% liikevaihtoveron.
 


Toimitusehdot


Kun olet suorittanut ostosi, sinulle lähetetään tilausvahvistus. Lue se ja tarkista, että kaikki tiedot ovat oikeita. Kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, saat myös toimitusvahvistuksen kassalla antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toimitusvahvistuksen mukana saat pakettinumeron, joten voit jäljittää pakettisi.

Arkisin ennen klo 17.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Toimitusaika on 2-5 työpäivää. Suurten juhlapyhien, pyhäpäivien ja liikennehäiriöiden yhteydessä toimitusaika saattaa pidentyä. Mikäli emme voi noudattaa sovittua toimitusaikaa siksi, että tuote on loppunut otamme sinuun yhteyttä rekisteröimämme s-postiosoitteen kautta. Asiakas voi viivästyksen sattuessa muuttaa, odottaa tai pysäyttää oston. Alle 100 EUR tilausten rahtikustannus on 4,99 EUR. Yli 100 EUR tilausten kohdalla rahti on ilmainen. 

Tilauksesi saapuu normaalisti kotisi postiluukkuun yhdessä tavallisen postisi kanssa 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksesi päivämäärästä. Mikäli paketti on suurikokoinen, tai sen arvo on korkea, se lähetetään suoraan lähimpään postitoimipaikkaan. Haet sen sieltä kätevästi lähetteen avulla.

Noutamattomat tuotteet palautetaan meille. Noutamattomista paketeista peritään palautusrahdin hinta, sekä toimitus- ja käsittelykulut. Nämä kulut ovat tällä hetkellä 25 EUR.
 


Maksuvaihtoehdot



SVEAWEBPAY LASKU/OSAMAKSU
Laskulla ostaessasi saat laskun, jonka voit maksaa tuotteen jo saatuasi. Näin voit esimerkiksi ostaa tarvitsemasi hyödykkeen palkkapäivää odottamatta. Lasku on lisäksi turvallinen ja kätevä. Joskus ostokset voivat olla isompia ja kalliita - silloin maksun jakaminen useampaan erään on kätevä tapa tasapainottaa kustannus. Voit itse valita kuinka moneen kuukausierään haluat maksun jakaa - myös laskulla ostaessasi voit myöhemmin jakaa maksun useampaan erään. Lue tarkemmat ehdot tästä.
 

PAYPAL
PayPalilla maksat nopeasti ja turvallisesti. Voit joko kattaa maksun PayPal tililtäsi, tai PayPal tiliisi kytketyn maksu- tai luottokortin kautta. Lisätiedot: www.paypal.com

 

DIBS PAYMENT SERVICE
Meillä voit maksaa ostoksesi seuraavilla korteilla: Visa, Mastercard, Diners Club ja verkkomaksuihin hyväksytty American Express. Näistä ei aiheudu ylimääräisiä kuluja. Kaikki korttimaksut tapahtuvat PCI-DSS -vaatimukset täyttävän DIBS-maksuvaihteen kautta. DIBS hoitaa kaikkea kommunikaatiota kauppamme ja asiakkaan pankin, ja tieto on salattu SSL-protokollalla (Secure Sockets Layer). Pidätämme oikeuden tarkistaa maksukortin voimassaolon ja sen, että sillä on maksuun tarvittavat varat, ja että kortin haltijan osoitetiedot täsmäävät. Voimme torjua oston näiden tietojen perusteella. Lisätiedot: www.dibspayment.com/

PAYTRAIL
Paytrail (entinen Suomen Verkkomaksut) sisältää kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet, korttimaksamisen, laskulla ostamisen sekä aivan uuden Paytrail-tilin. Kaikki palvelun sisältämät maksutavat saa verkkokaupan käyttöön yhdellä sopimuksella.
 


Vaihto-oikeus, katumisoikeus & reklamaatiot


Me Delightful AB:ssa haluamme, että sinusta tuntuu kuluttajana turvalliselta tehdä ostoksia meiltä.  Siksi sinulla on aina oikeus katua ostostasi, vaihtaa ostamasi tuote, tai reklamoida virheistä ja vioista. Käyttäessäsi vaihto/katumisoikeuttasi maksat itse tavan palauttamisesta aiheutuvat mahdolliset kuljetuskulut, ja vastaat siitä, että tavarat palautuvat meille samassa kunnossa kuin missä ne sait. Jos olet saanut väärän tai vioittuneen tuotteen, me maksamme palautuskulut. Maksun palautus tapahtuu mieluiten samalla tavalla kuin sen maksaminenkin tilausajankohtana. Jos kadut tekemääsi ostosta, ja palautat sen kokonaisuudessaan, me korvaamme sinulle toimituskulut standardirahdin hinnan mukaisesti, mikä tarkoittaa sitä, että emme korvaa pikalähetyshintaa. Jos pidät osan tilauksesta ja palautat osan, emme palauta rahtikustannuksia. 

 

TUOTTEEN VAIHTAMINEN
Voit hyvinkin vaihtaa tuotteen, jos sen pakkaus on sinetöity. Pakkaa tuote hyvin joko samaan pakettiin/pussiin, kuin missä sen saitkin, tai käyttäen omaa pakkaustasi. Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme, tai kirjaa kaikki lähetykseen liittyvät tiedot paperille, ja lähetä ne paketin mukana. Liimaa palautuslomakkeemme paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Paketti lähetetään osoitteeseen:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Sweden


KATUMISOIKEUS
Sinulla on aina 14 päivän katumisoikeus etämyynti- ja kotimyyntilain mukaisesti. Jos jostain syystä kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteet ja saada rahasi takaisin. Koskee vain avaamattomia pakkauksia. Pakkaa tuote hyvin joko samaan pakettiin/pussiin, kuin missä sen saitkin, tai käytä vaihtoehtoisesti omaa pakkaustasi. Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme, tai kirjaa kaikki lähetykseen liittyvät tiedot paperille, ja lähetä ne paketin mukana. Liimaa palautuslomakkeemme paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Paketti lähetetään osoitteeseen:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Sweden


HIUKSISTA TEHTÄVÄT VALITUKSET
Jos jokin tuote on mielestäsi viallinen tai virheellinen, voit tehdä siitä valituksen (reklamaation). Jotta pystyisimme arvioimaan reklamoidun tuotteen on koko tuote palautettava meille yhdessä vikaa ja tuotteen käyttöä perusteellisesti käsittelevän selvityksen kanssa. Jos koko tuotetta ei palauteta meille, emme voi tehdä tyhjentävää arvioita tuotteen vioista, ja voimme arvioida, ja tehdä mahdollisen maksupalautuksen, vain palautetun tuotteen osalta. Reklamaatio-oikeus ei koske normaalista kulumisesta tai virheellisestä käytöstä aiheutuvia vikoja, eikä se ole voimassa jos olet muuttanut tuotteen alkuperäismuotoa, esimerkiksi tekemällä minkä tahansa tyyppisiä värikäsittelyjä. Reklamaatio-oikeus ei koske myöskään hiuslisäkkeiden kiinnitystä, koske me emme ole sitä suorittaneet. Reklamaatio-ostomme tutkii tuotteen ja tutkimuksen valmistuttua ottaa sinuun yhteyttä rekisteröimäsi sähköpostiosoitteen kautta. Jos tutkimus osoittaa tuotteen olevan virheellinen/väärä, saat ensi kädessä uuden tuotteen. Jos uutta tuotetta ei voida toimittaa, palautamme maksusi ja rahtikulusi kokonaisuudessaan.

Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme, tai kirjaa kaikki lähetykseen liittyvät tiedot paperille yhdessä perusteellisen vikakuvauksen ja tuotteen käyttökuvauksen kanssa, ja lähetä ne paketin mukana. Liimaa palautuslomakkeemme paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Paketti lähetetään osoitteeseen:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Sweden