Tuote on lisätty ostoskoriin

 Mahdollisimman halvalla       Maksa osissa       Varasto 100 km päässä Vaasasta       Nopea toimitus ja Suomen ALV       Rahtivapaa yli €100       30 päivää tyytyväisyystakuu       Palautus veloituksetta

Toimitus ja palautukset


Toimitusehdot


Kun olet suorittanut ostosi, sinulle lähetetään tilausvahvistus. Lue se ja tarkista, että kaikki tiedot ovat oikeita. Kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, saat myös toimitusvahvistuksen kassalla antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toimitusvahvistuksen mukana saat pakettinumeron, joten voit jäljittää pakettisi.

Arkisin ennen klo 17.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Toimitusaika on 2-5 työpäivää. Suurten juhlapyhien, pyhäpäivien ja liikennehäiriöiden yhteydessä toimitusaika saattaa pidentyä. Mikäli emme voi noudattaa sovittua toimitusaikaa siksi, että tuote on loppunut otamme sinuun yhteyttä rekisteröimämme s-postiosoitteen kautta. Asiakas voi viivästyksen sattuessa muuttaa, odottaa tai pysäyttää oston. Alle 100 EUR tilausten rahtikustannus on 4,99 EUR. Yli 100 EUR tilausten kohdalla rahti on ilmainen. 

Tilauksesi saapuu normaalisti kotisi postiluukkuun yhdessä tavallisen postisi kanssa 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksesi päivämäärästä. Mikäli paketti on suurikokoinen, tai sen arvo on korkea, se lähetetään suoraan lähimpään postitoimipaikkaan. Haet sen sieltä kätevästi lähetteen avulla.

Noutamattomat tuotteet palautetaan meille. Noutamattomista paketeista peritään palautusrahdin hinta, sekä toimitus- ja käsittelykulut. Nämä kulut ovat tällä hetkellä 25 EUR.
 


Vaihto-oikeus, katumisoikeus & reklamaatiot


Me Delightful AB:ssa haluamme, että sinusta tuntuu kuluttajana turvalliselta tehdä ostoksia meiltä. Siksi sinulla on aina oikeus katua ostostasi, vaihtaa ostamasi tuote, tai reklamoida virheistä ja vioista. Meillä on aina palautus liitteenä olevalla paluulipulla. Maksun palautus tapahtuu mieluiten samalla tavalla kuin sen maksaminenkin tilausajankohtana.

TUOTTEEN VAIHTAMINEN
Voit hyvinkin vaihtaa tuotteen, jos sen pakkaus on sinetöity. Pakkaa tuote hyvin joko samaan pakettiin/pussiin, kuin missä sen saitkin, tai käyttäen omaa pakkaustasi. Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme, tai kirjaa kaikki lähetykseen liittyvät tiedot paperille, ja lähetä ne paketin mukana. Liimaa palautuslomakkeemme paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Jos sinulla ei ole paluulippua, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetämme sinulle sähköpostitse.

KATUMISOIKEUS
Sinulla on aina 14 päivän katumisoikeus etämyynti- ja kotimyyntilain mukaisesti. Jos jostain syystä kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteet ja saada rahasi takaisin. Koskee vain avaamattomia pakkauksia. Pakkaa tuote hyvin joko samaan pakettiin/pussiin, kuin missä sen saitkin, tai käytä vaihtoehtoisesti omaa pakkaustasi. Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme, tai kirjaa kaikki lähetykseen liittyvät tiedot paperille, ja lähetä ne paketin mukana. Liimaa palautuslomakkeemme paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Jos sinulla ei ole paluulippua, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetämme sinulle sähköpostitse.


HIUKSISTA TEHTÄVÄT VALITUKSET
Jos jokin tuote on mielestäsi viallinen tai virheellinen, voit tehdä siitä valituksen (reklamaation). Jotta pystyisimme arvioimaan reklamoidun tuotteen on koko tuote palautettava meille yhdessä vikaa ja tuotteen käyttöä perusteellisesti käsittelevän selvityksen kanssa. Jos koko tuotetta ei palauteta meille, emme voi tehdä tyhjentävää arvioita tuotteen vioista, ja voimme arvioida, ja tehdä mahdollisen maksupalautuksen, vain palautetun tuotteen osalta. Reklamaatio-oikeus ei koske normaalista kulumisesta tai virheellisestä käytöstä aiheutuvia vikoja, eikä se ole voimassa jos olet muuttanut tuotteen alkuperäismuotoa, esimerkiksi tekemällä minkä tahansa tyyppisiä värikäsittelyjä. Reklamaatio-oikeus ei koske myöskään hiuslisäkkeiden kiinnitystä, koske me emme ole sitä suorittaneet. Reklamaatio-ostomme tutkii tuotteen ja tutkimuksen valmistuttua ottaa sinuun yhteyttä rekisteröimäsi sähköpostiosoitteen kautta. Jos tutkimus osoittaa tuotteen olevan virheellinen/väärä, saat ensi kädessä uuden tuotteen. Jos uutta tuotetta ei voida toimittaa, palautamme maksusi ja rahtikulusi kokonaisuudessaan.

Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme, tai kirjaa kaikki lähetykseen liittyvät tiedot paperille yhdessä perusteellisen vikakuvauksen ja tuotteen käyttökuvauksen kanssa, ja lähetä ne paketin mukana. Liimaa palautuslomakkeemme paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Jos sinulla ei ole paluulippua, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetämme sinulle sähköpostitse.