Tuote on lisätty ostoskoriin

 Mahdollisimman halvalla       Maksa osissa           NOPEA TOIMITUS (1-2 TYÖPÄIVÄÄ)         LAATUTakuu       Palautus veloituksetta

KYSYMYKSIÄ & VASTAUKSIA


Tästä alta löydät toivottavasti vastaukset kysymyksiisi. Jos et löydä sopivaa vastausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected].


TOIMITUKSET



KUINKA PITKÄ TOIMITUSAIKA ON?


Arkisin ennen klo 17.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Toimitusaika on 1-2 arkipäivää UPS Express -toimitukselle, 2-3 arkipäivää UPS Standard -toimitukselle ja 3-6 arkipäivää Postnordille. Käytä lähetyksen seurantaa tarkistaaksesi, onko paketti noudettava postista.


JOS OLEN JUURI TEHNYT TILAUKSEN; MUTTA HALUAN KATUA SITÄ, MITEN TOIMIN?


Ota meihin yhteyttä ennen klo 16.00 tilauksentekopäivänäsi, tai mahdollisimman pian, jos olet tehnyt tilauksesi pyhäpäivänä (viimeistään heti seuraavana maanantaina ennen klo 16.00, muutoin ehdimme lähettää tilauksesi). Lähetä meille sähköpostia, niin poistamme tilauksesi. Saat sähköpostitse vahvistusviestin lähetyksen poistamisesta.


VOINKO JÄLJITTÄÄ PAKETTINI?


Pienet paketit eivät ole jäljitettävissä, suuremmille paketeille saat seurantanumeron, jolla voit seurata pakettia. Voit myös lähettää meille sähköpostia, niin autamme sinua siinä. Jos näet, että pakettisi on noutopisteellä ilman ilmoitusta, voit silti noutaa paketin tunnuksellasi ja seurantanumerollasi.


Laskutus



OLEN KADOTTANUT LASKUNI/TOSITTEEN MAKSUSUORITUKSESTANI, MITEN TOIMIN?


Kirjaudu sisään: https://my.klarna.com/fi/fi/login
Asiakas­palvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Puhelin: 09 - 425 99 771 


HALUAN TEHDÄ TILAUKSEN LASKUTUKSELLA, MUTTA SAADA PAKETIN JA LASKUN ERI OSOITTEISIIN, ONKO SE MAHDOLLISTA?


Ei, koska yhteistyökumppaninamme toimiva laskutusyhtiö ei salli sitä. Lasku ja paketti on aina lähetettävä siihen osoitteeseen, jossa olet kirjoilla.

 

Tuotten vaihto & Katumisoikeus



MITEN TOIMIN, JOS VÄRI EI OLE SOPIVA?


Voit hyvinkin vaihtaa tuotteen, jos hiukset ovat käyttämättömiä. Pakkaa tuote hyvin joko samaan pakettiin/pussiin, kuin missä sen saitkin, tai käyttäen omaa pakkaustasi. Liimaa paluulippua paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Jos sinulla ei ole paluulippua, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetämme sinulle sähköpostitse.


MITÄ TEEN, JOS HALUAN KATUA OSTOSTANI?


Sinulla on aina rajoittamaton katumisoikeus. Jos jostain syystä kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteet ja saada rahasi takaisin. Koskee vain käyttämättömät hiukset. Pakkaa tuote hyvin joko samaan pakettiin/pussiin, kuin missä sen saitkin, tai käytä vaihtoehtoisesti omaa pakkaustasi. Liimaa paluulippua paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Jos sinulla ei ole paluulippua, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetämme sinulle sähköpostitse.

 


Reklamaatio



MITÄ TEEN, JOS HIUSLISÄKKEENI OVAT VAILLISET?


30 päivän maksutonta tyytyväisyystakuuta koskevat seuraavat ehdot:

  • Lähetä koko tuote takaisin meille. Korvaamme vain palautetut tuotteet.
  • Lähetä irtohiukset takaisin 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen.
  • Tuotteen kanssa saa käyttää vain meidän shampootamme.
  • Hiuksia ei saa värikäsitellä tai vaalentaa.

Lue lisää: Valitukset


OLEN KÄYTTÄNYT RUNSAASTI RAHAA, KOSKA ANNOIN KAMPAAJAN KIINNITTÄÄ HIUSLISÄKKEET. NYT HALUAN REKLAMOIDA VIALLISISTA HIUKSISTA. VOINKO SAADA KORVAUKSEN KIINNITYSKUSTANNUKSISTA?


Emme korvaa irtohiusten kiinnitystä, koska emme suorita kiinnittämistä itse. Jos sinulla on huomautettavaa kiinnityksestä, ota yhteys kampaajaasi.

 

 


Bonustarjoukset



OLEN TÄRKEIN ASIAKAS/KAMPAAMO. SAANKO JONKIN VERRAN ALENNUSTA?


Emme tarjoa alennuksia, mutta lähetämme sinulle bonuslahjan jokaisesta tilauksesta. Voit valita valitsemasi lahjan kassalla.


Hoitoon liittyvät kysymykset



VOIKO HIUSLISÄKKEITÄ VÄRJÄTÄ?


Emme suosittele värjäämistä koska hiuksen on jo värjätty. Normaalisti niiden värjääminen sujuu hyvin, mutta tulokset saattavat vaihdella. Hiuslisäkkeiden värjääminen tapahtuu omalla vastuulla, eikä reklamoiduista hiuksista anneta korvausta, jos asiakas on värjännyt ne.


MITEN HOIDAN HIUSLISÄKKEITÄ?


Irtohiukset vaativat huolellisempaa hoitoa kuin omat hiuksesi. Kehosi tuottaa omille hiuksillesi keratiinia, ainetta joka vahvistaa hiuksiasi ja antaa niille niiden tarvitseman kosteuden. Koska hiuslisäkkeitä ei kostuteta luonnollista tietä hiusjuurien kautta, sinun on itse kosteutettava ne, jotta ne säilyttäisivät kiiltonsa eivätkä muuttuisi kuiviksi ja takkuisiksi. Käyttämiesi tuotteiden täytyy palauttaa kosteus, ja sinun kannattaa tehdä tasaisin välein hiusten pakkaushoito. Käytä sampootamme ja palsamiamme, jotka on kehitetty erityisesti irtohiusten hoitoon. Katso välilehden Hoito alta, miten hoidat irtohiuksiasi parhaalla mahdollisella tavalla.


HIUSPOHJANI KUTISEE, MIKSI?


Jotkut saattavat olla allergisia kiinnitysosille, esimerkiksi nikkeli voi aiheuttaa herkässä hiuspohjassa kutinaa. Kutina saattaa johtua myös siitä, että hiusjuuresi eivät ole tottuneet irtohiusten tuomaan ylimääräiseen painoon, mutta tämä ärtyneisyys katoaa vähitellen. Mikäli ärtyneisyys jatkuu, tai jos epäilet allergista reaktiota, suosittelemme sinua poistamaan hiuslisäkkeen.


Väreihin liittyvät kysymykset



OLEN HIUKAN EPÄVARMA SIITÄ, ONKO KUVAN VÄRI SAMA KUIN OMIEN HIUSTENI VÄRI?


Värit saattavat näkyä erilaisina eri näytöillä (Esim. puhelin ja tietokone). Voit lainata kotiisi värikiekkoja, joiden avulla voit verrata väriä omiin hiuksiisi. Voit myös ottaa kuvan ja lähettää sen meille, niin yritämme etsiä värin ([email protected]), jonka luulemme sopivan sinulle.