Tuote on lisätty ostoskoriin

 Mahdollisimman halvalla       Ostaa tänään, maksa 3 kuukaudessa       Varasto 100 km päässä Vaasasta       Nopea toimitus ja Suomen ALV       Rahtivapaa yli €100       30 päivää tyytyväisyystakuu       Palautus veloituksetta.

Kysymyksiä & Vastauksia

Tästä alta löydät toivottavasti vastaukset kysymyksiisi. Jos et löydä sopivaa vastausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@delightfulhair.com
Löydät tiedot tässä järjestyksessä:

 

Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Arkisin ennen klo 17.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Normaali toimitusaika on 2-5 päivää (HUOM.: Koskee vain varastossa olevia tuotteita).

Jos olen juuri tehnyt tilauksen, mutta haluan katua sitä, miten toimin?
Ota meihin yhteyttä ennen klo 17.00 tilauksentekopäivänäsi, tai mahdollisimman pian, jos olet tehnyt tilauksesi pyhäpäivänä (viimeistään heti seuraavana maanantaina ennen klo 17.00, muutoin ehdimme lähettää tilauksesi). Lähetä meille sähköpostia, niin poistamme tilauksesi. Saat sähköpostitse vahvistusviestin lähetyksen poistamisesta.

Voinko jäljittää pakettini?
Lähetämme sinulle oston vahvistusviestissä pakettinumeron, jonka avulla voit jäljittää pakettisi. Voit myös lähettää meille sähköpostia, niin autamme sinua jäljityksessä. Jos näet, että paketti on saapunut jakelupisteeseesi, mutta sinulle ei ole lähetetty siitä tietoa, voit noutaa pakettisi näyttäen henkilötodistuksesi ja pakettinumeron.

 

Laskutus

Olen kadottanut laskuni/tositteen maksusuorituksestani, miten toimin?
Svea hoitaa kaiken laskutuksen, kysy heiltä ensi kädessä, puh 09 4242 3092

Haluan tehdä tilauksen laskutuksella, mutta saada paketin ja laskun eri osoitteisiin, onko se mahdollista?
Ei, koska yhteistyökumppaninamme toimiva laskutusyhtiö ei salli sitä. Lasku ja paketti on aina lähetettävä siihen osoitteeseen, jossa olet kirjoilla.

 

Tuotteen vaihto

Miten toimin, jos väri ei ole sopiva?
Jos pakkausta ei ole avattu, voit vaihtaa tuotteen. Käytä palautuskaavakettamme tai kirjoita tiedot paperille ja lähetä meille yhdessä sen tuotteen/tuotteiden kanssa, jonka haluat vaihtaa. Lähetä paketti osoitteeseen:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Uumaja
Ruotsi

 

Katumisoikeus

Mitä teen, jos haluan katua ostostani?
Sinulla on aina14 päivän katumisoikeus etämyynti- ja kotimyyntilain mukaisesti. Jos jostain syystä kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteet ja saada rahasi takaisin. Koskee vain avaamattomia pakkauksia. Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme ja lähetä ne yhdessä paketin kanssa osoitteeseen:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Uumaja
Ruotsi

 

Palauttaminen

Voinko palauttaa tuotteen/tuotteet samassa pakkauksessa/pussissa, jossa sen sain?
Se käy hyvin, mutta on tärkeää, että ruksaat/peität värillä alkuperäisen, viivakoodin sisältävän osoitetarrana & pakkaukseen merkityt nimesi ja yhteystietosi. Liitä lähetykseen palautuskaavake tai paperi, johon merkitset yhteystietosi ja sen, haluatko vaihtaa tai palauttaa tuotteen/tuotteet.

Minulla ei ole alkuperäistä pakettia/pussia, miten toimin?
Pakkaa tuote/tuotteet hyvin, ja kirjoita lähettäjän nimi ja osoitetiedot huolellisesti. Liitä lähetykseen palautuskaavake tai paperi, johon merkitset samat tiedot.

 

Reklamaatio

Mitä teen, jos hiuslisäkkeeni ovat vialliset?
ME emme voi antaa takuuta kiinnitykselle, koske me emme sitä suorita. Voit tehdä reklamaation, jos ostamissasi hiuksissa on jotain vikaa. Silloin sinun on palautettava koko tuote yhdessä reklamaatiokaavakkeemme kanssa 30 päivän kuluessa siitä, kun tilauksesi toimitettiin sinulle. Hiukset lähetetään analysoitaviksi, ja vastauksen saaminen saattaa kestää jopa 2 viikkoa. Jos hiukset osoittautuvat viallisiksi, lähetämme sinulle uudet. Jos vika on itse aiheutettu (virheellinen hoito, hiusten värjäys jne.), emme korvaa niitä. Lähetä hiuslisäkkeet osoitteeseen:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Uumaja
Ruotsi

Olen käyttänyt runsaasti rahaa, koska annoin kampaajan kiinnittää hiuslisäkkeet. Nyt haluan reklamoida viallisista hiuksista. Voinko saada korvauksen kiinnityskustannuksista?
Et. Korvaamme vain hiuslisäkkeiden hinnan. Asiakas päättää itse, miten hän kiinnittää hiuslisäkkeensä.

 

Kampaaja/Suurasiakas

Olen yrittäjä kampaamoalalla/suurkuluttaja, voinko saada alennuksia?
Käytämme niin kutsuttua alennusportaikkoa. Alennuksen määrä riippuu siitä, kuinka usein ja kuin paljon tilaat, ja se astuu voimaan kuukaudesta 2 lähtien.

Ostokset yli 300 EUR/kk, saat 10% alennuksen.
Ostokset yli 500 EUR/kk saat 15% alennuksen.
Ostokset yli 700 EUR/kk saat 20% alennuksen.
Ostokset yli 1000 EUR/kk saat 25% alennuksen.

Esimerkki: Jos olet tilannut yhden kuukauden aikana 300 EUR arvosta, saat seuraavassa kuussa 10% alennuksen. Kun olet ostanut 1000 EUR arvosta, saat seuraavana kuukautena korkeimman mahdollisen, eli 25% alennuksen. Jos et tilaa mitään kahden kuukauden kuluessa, alennus poistuu. Saavutettuasi jonkin tasoista, ota meihin yhteyttä, niin siirrämme sinut seuraavalle tasolle. Lisätiedot: Asiakaspalvelumme.

 

Hoitoon liittyvät kysymykset

Voiko hiuslisäkkeitä värjätä?
Emme suosittele värjäämistä koska hiuksen on jo värjätty. Normaalisti niiden värjääminen sujuu hyvin, mutta tulokset saattavat vaihdella. Hiuslisäkkeiden värjääminen tapahtuu omalla vastuulla, eikä reklamoiduista hiuksista anneta korvausta, jos asiakas on värjännyt ne.

Miten hoidan hiuslisäkkeitä?
Irtohiukset vaativat huolellisempaa hoitoa kuin omat hiuksesi. Kehosi tuottaa omille hiuksillesi keratiinia, ainetta joka vahvistaa hiuksiasi ja antaa niille niiden tarvitseman kosteuden. Koska hiuslisäkkeitä ei kostuteta luonnollista tietä hiusjuurien kautta, sinun on itse kosteutettava ne, jotta ne säilyttäisivät kiiltonsa eivätkä muuttuisi kuiviksi ja takkuisiksi. Käyttämiesi tuotteiden täytyy palauttaa kosteus, ja sinun kannattaa tehdä tasaisin välein hiusten pakkaushoito. Käytä sampootamme ja palsamiamme, jotka on kehitetty erityisesti irtohiusten hoitoon. Katso välilehden Hoito alta, miten hoidat irtohiuksiasi parhaalla mahdollisella tavalla.

Hiuspohjani kutisee, miksi?

Jotkut saattavat olla allergisia kiinnitysosille, esimerkiksi nikkeli voi aiheuttaa herkässä hiuspohjassa kutinaa. Kutina saattaa johtua myös siitä, että hiusjuuresi eivät ole tottuneet irtohiusten tuomaan ylimääräiseen painoon, mutta tämä ärtyneisyys katoaa vähitellen. Mikäli ärtyneisyys jatkuu, tai jos epäilet allergista reaktiota, suosittelemme sinua poistamaan hiuslisäkkeen.

 

Väriin liittyvät kysymykset

Olen hiukan epävarma siitä, onko kuvan väri sama kuin omien hiusteni väri?
Värit saattavat näkyä erilaisina eri näytöillä (Esim. puhelin ja tietokone). Voit lainata kotiisi värikiekkoja, joiden avulla voit verrata väriä omiin hiuksiisi. Voit myös ottaa kuvan ja lähettää sen meille, niin yritämme etsiä värin, jonka luulemme sopivan sinulle.