Tuote on lisätty ostoskoriin

 Mahdollisimman halvalla       Maksa osissa       Varasto 100 km päässä Vaasasta       Nopea toimitus ja Suomen ALV       Rahtivapaa yli €100       30 päivää tyytyväisyystakuu       Palautus veloituksetta

Kysymyksiä & Vastauksia

Tästä alta löydät toivottavasti vastaukset kysymyksiisi. Jos et löydä sopivaa vastausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@delightfulhair.com.

Toimitukset | Laskutukset | Tuotteen vaihto/Katumisoikeus | Reklamaatio
Kampaaja/Suurasiakas | Hoitoon liittyvät kysymykset  | Väreihin liittyvät kysymykset


TOIMITUKSET


KUINKA PITKÄ TOIMITUSAIKA ON?

Arkisin ennen klo 17.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Normaali toimitusaika on 2-5 päivää (HUOM.: Koskee vain varastossa olevia tuotteita).

JOS OLEN JUURI TEHNYT TILAUKSEN; MUTTA HALUAN KATUA SITÄ, MITEN TOIMIN?

Ota meihin yhteyttä ennen klo 17.00 tilauksentekopäivänäsi, tai mahdollisimman pian, jos olet tehnyt tilauksesi pyhäpäivänä (viimeistään heti seuraavana maanantaina ennen klo 17.00, muutoin ehdimme lähettää tilauksesi). Lähetä meille sähköpostia, niin poistamme tilauksesi. Saat sähköpostitse vahvistusviestin lähetyksen poistamisesta.

VOINKO JÄLJITTÄÄ PAKETTINI?

Lähetämme sinulle oston vahvistusviestissä pakettinumeron, jonka avulla voit jäljittää pakettisi. Voit myös lähettää meille sähköpostia, niin autamme sinua jäljityksessä. Jos näet, että paketti on saapunut jakelupisteeseesi, mutta sinulle ei ole lähetetty siitä tietoa, voit noutaa pakettisi näyttäen henkilötodistuksesi ja pakettinumeron.


Laskutus


OLEN KADOTTANUT LASKUNI/TOSITTEEN MAKSUSUORITUKSESTANI, MITEN TOIMIN?

Kirjaudu sisään: https://my.klarna.com/fi/fi/login
Asiakas­palvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Puhelin: 09 - 425 99 771 

HALUAN TEHDÄ TILAUKSEN LASKUTUKSELLA, MUTTA SAADA PAKETIN JA LASKUN ERI OSOITTEISIIN, ONKO SE MAHDOLLISTA?

Ei, koska yhteistyökumppaninamme toimiva laskutusyhtiö ei salli sitä. Lasku ja paketti on aina lähetettävä siihen osoitteeseen, jossa olet kirjoilla.

 

Tuotten vaihto/Katumisoikeus


MITEN TOIMIN, JOS VÄRI EI OLE SOPIVA?

Voit hyvinkin vaihtaa tuotteen, jos hiukset ovat käyttämättömiä. Pakkaa tuote hyvin joko samaan pakettiin/pussiin, kuin missä sen saitkin, tai käyttäen omaa pakkaustasi. Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme, tai kirjaa kaikki lähetykseen liittyvät tiedot paperille, ja lähetä ne paketin mukana. Liimaa palautuslomakkeemme paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Jos sinulla ei ole paluulippua, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetämme sinulle sähköpostitse.

MITÄ TEEN, JOS HALUAN KATUA OSTOSTANI?

Sinulla on aina rajoittamaton katumisoikeus. Jos jostain syystä kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteet ja saada rahasi takaisin. Koskee vain käyttämättömät hiukset. Pakkaa tuote hyvin joko samaan pakettiin/pussiin, kuin missä sen saitkin, tai käytä vaihtoehtoisesti omaa pakkaustasi. Täytä ja tulosta palautuskaavakkeemme, tai kirjaa kaikki lähetykseen liittyvät tiedot paperille, ja lähetä ne paketin mukana. Liimaa palautuslomakkeemme paketin ulkokuoreen ja jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Jos sinulla ei ole paluulippua, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetämme sinulle sähköpostitse.

 


Reklamaatio


MITÄ TEEN, JOS HIUSLISÄKKEENI OVAT VAILLISET?

30 päivän maksutonta tyytyväisyystakuuta koskevat seuraavat ehdot:

  • Lähetä koko tuote takaisin meille. Korvaamme vain palautetut tuotteet.
  • Lähetä irtohiukset takaisin 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen.
  • Tuotteen kanssa saa käyttää vain meidän shampootamme.
  • Hiuksia ei saa värikäsitellä tai vaalentaa.

Lue lisää: Valitukset

OLEN KÄYTTÄNYT RUNSAASTI RAHAA, KOSKA ANNOIN KAMPAAJAN KIINNITTÄÄ HIUSLISÄKKEET. NYT HALUAN REKLAMOIDA VIALLISISTA HIUKSISTA. VOINKO SAADA KORVAUKSEN KIINNITYSKUSTANNUKSISTA?

Emme korvaa irtohiusten kiinnitystä, koska emme suorita kiinnittämistä itse. Jos sinulla on huomautettavaa kiinnityksestä, ota yhteys kampaajaasi.

 

 


Kampaaja/Suurasiakas


OLEN YRITTÄJÄ KAMPAAMOALALLA/SUURKULUTTAJA, VOINKO SAADA ALENNUKSIA?

Käytämme niin kutsuttua alennusportaikkoa. Alennuksen määrä riippuu siitä, kuinka usein ja kuin paljon tilaat, ja se astuu voimaan kuukaudesta 2 lähtien.

Ostokset yli 300 EUR/kk, saat 10% alennuksen.
Ostokset yli 500 EUR/kk saat 15% alennuksen.
Ostokset yli 700 EUR/kk saat 20% alennuksen.
Ostokset yli 1000 EUR/kk saat 25% alennuksen.

Esimerkki: Jos olet tilannut yhden kuukauden aikana 300 EUR arvosta, saat seuraavassa kuussa 10% alennuksen. Kun olet ostanut 1000 EUR arvosta, saat seuraavana kuukautena korkeimman mahdollisen, eli 25% alennuksen. Jos et tilaa mitään kahden kuukauden kuluessa, alennus poistuu. Saavutettuasi jonkin tasoista, ota meihin yhteyttä, niin siirrämme sinut seuraavalle tasolle. Lisätiedot: Asiakaspalvelumme.

 

 


Hoitoon liittyvät kysymykset


VOIKO HIUSLISÄKKEITÄ VÄRJÄTÄ?

Emme suosittele värjäämistä koska hiuksen on jo värjätty. Normaalisti niiden värjääminen sujuu hyvin, mutta tulokset saattavat vaihdella. Hiuslisäkkeiden värjääminen tapahtuu omalla vastuulla, eikä reklamoiduista hiuksista anneta korvausta, jos asiakas on värjännyt ne.

MITEN HOIDAN HIUSLISÄKKEITÄ?

Irtohiukset vaativat huolellisempaa hoitoa kuin omat hiuksesi. Kehosi tuottaa omille hiuksillesi keratiinia, ainetta joka vahvistaa hiuksiasi ja antaa niille niiden tarvitseman kosteuden. Koska hiuslisäkkeitä ei kostuteta luonnollista tietä hiusjuurien kautta, sinun on itse kosteutettava ne, jotta ne säilyttäisivät kiiltonsa eivätkä muuttuisi kuiviksi ja takkuisiksi. Käyttämiesi tuotteiden täytyy palauttaa kosteus, ja sinun kannattaa tehdä tasaisin välein hiusten pakkaushoito. Käytä sampootamme ja palsamiamme, jotka on kehitetty erityisesti irtohiusten hoitoon. Katso välilehden Hoito alta, miten hoidat irtohiuksiasi parhaalla mahdollisella tavalla.

HIUSPOHJANI KUTISEE, MIKSI?

Jotkut saattavat olla allergisia kiinnitysosille, esimerkiksi nikkeli voi aiheuttaa herkässä hiuspohjassa kutinaa. Kutina saattaa johtua myös siitä, että hiusjuuresi eivät ole tottuneet irtohiusten tuomaan ylimääräiseen painoon, mutta tämä ärtyneisyys katoaa vähitellen. Mikäli ärtyneisyys jatkuu, tai jos epäilet allergista reaktiota, suosittelemme sinua poistamaan hiuslisäkkeen.


Väreihin liittyvät kysymykset


OLEN HIUKAN EPÄVARMA SIITÄ, ONKO KUVAN VÄRI SAMA KUIN OMIEN HIUSTENI VÄRI?

Värit saattavat näkyä erilaisina eri näytöillä (Esim. puhelin ja tietokone). Voit lainata kotiisi värikiekkoja, joiden avulla voit verrata väriä omiin hiuksiisi. Voit myös ottaa kuvan ja lähettää sen meille, niin yritämme etsiä värin (support@delightfulhair.com), jonka luulemme sopivan sinulle.